Nskan Pijamamı giyerken fark ettim fotoğrafta belli olmuyor ama kırmızı çizgili yer sanki bir yere dayamışım da içine göçmüş gibi olmuş 34+ 3 haftalık hamileyim hiç de duymadım böyle bir şey neden olur bilen var mı