Merhaba 21+3 haftalık olduk. 21+2′de ankara etlik şehir hastanesinde ayrıntılı ultrasona girdim. Normalde yenimahalle yıldırım beyazıt üniversitesi hastanesinde takipliyim ama orada ayrıntılı ultrason olmadığı için şehir hastanesine gittim. Kendi doktorum bebeğin cinsiyeti için net olarak emin olmadığı erkeğe benzediğini cinsiyeti ayrıntılı ultrasonda öğrenebileceğimi söylemişti. Ama ayrıntılı ultrasonda cinsiyet sorduğumda doktor yasal olarak söyleyemeceklerini söyledi. Daha önce böyle bir şey yaşadınız mı? Yani hastane sonuçta oradan öğrenmeyip nereden öğreneceğiz saçmalık değil mi?