Femay Kızlar günlerdir iki büklüm geziyorum gaz sıkışması var gibi geliyor bana. Kasık veya karın ağrısı değil eminim. Düşükten sonra ya da doğumdan sonra nasıl geçirdiniz. Acil doktora gitmeli miyim veya ne önerirsiniz yiyecek içecek???
Femay Femay sanki karnımda kocaman bir bebek varmış gibi karnımda baskı var yan yatıyorum ağrıyo düz yatıyorum ağrıyo
Aycanby Femay ahh bende kürtajdan 1 gün sonra aynı durumu yasadım 2 3 gün falan sürdü karnının içinde kaya var sanki ne tarafa hareket etsen orası ağrıyo acıyo öyle Bi his rahat nefes bile aldırmıyor bilirim çok kötü ama kendiliğinden geçti 3 gün yattım öyle hep acı ceke ceke
Femay Gzde_defne 10 gün oldu normal doğum yaparak doğurdum, acillik oldum sancıdan bugün ama herhangi bir enfeksiyon vs yok ağrı kesici iğne yapıp gönderdiler
Femay Aycanby kendiliğinden geçecekmiş gibi durmuyor ya acilden iğne olup geldim ağrı kesici o sayede 2 saat uyuyabildim günlerdir ilk defa
sutlukahve_ Femay pek bisey yapabileceklerini sanmıyorum belli bi süre çekersin onu sonradan geçiyor ama dediklerimi tavsiye ederim hareketsizlik daha fazla gaz yapıyor