babymom99 Yumurtlamadan 9 gün geçti erken gebelik yaptım 5 dk içinde böyleydi ben çok hafif gördüm siz ne dersiniz daha çok erken test için bilyorum ama yaptım
Zelihaelf babymom99 erken gebelik testinde negatif çıktı regl gecikmesinden sonra normal test yaptım pozitif çıktı en sağlıklısı kan vermek olacak :)
MelodyFairy babymom99 belki de fotoğrafta senin çıplak gözle gördüğünü görmemiş olabilirim 🥹sen yine bekle ama tekrar yaparsın test
eflin-svm babymom99 attım canım bak istersen hafif gölge vardı ilk farketmeden negatif sandım ama sabah gün ışığında bakınca dikkat ettim hemen saglık odağına koşup kan verdim seni umutlandırmak için değil ama bence de aşırı silk bir çizgi var gibi
babymom99 eflin-svm senin yine benimkine göre baya gözüküyorr canım inşallah bende de vardır benimde böyle bak çoook silik görüyorum gibi ben 😔🙏🏻🙏🏻
Tugcaduman Benim hiç çizgi çıkmadı baş dönmesi yaşadığım ve hamilelik planladığım için test verdim idrar sonucunda beta 50 çıktı çok yeni gebelik olduğunu söyledi doktorum iki gün sonra tekrar test ver dedi