Aycas Spinal olarak sezaryen olduğumuzda yada genel anesteziyle olduğumuzda sonda takılması kesin gerçekleşiyor mu ve kaç saat sonra çıkartılıyor
Cylnrcp1410 Aycas geçen cuma doğum yaptım, spinal uygulandıktan sonra taktılar sondayı, sabah 8de ameliyata girmiştim, 11 gibi odaya çıktım, 3 lt falan boşalttıktan sonra çıkardılar sürekli gelip kontrol yapmışlardı, o da saat 3-4 gibi falan çıktı yani
Serife3304 Aycas ben epidural sezeryan oldum sondayı uyuşmam olunca taktılar sonra odaya çıktığımda sonda yoktu ameliyat sonrası çıkarmışlardı
Aycas Hayırlı olsun gözünüz aydın ne güzel anneli babalı büyüsün kuzucuk Sonrasında lavoboya kendiniz gide bildiniz mi
Serife3304 Yasmncm hayır yaklaşık 4 saat sonra ayağa kalktım ama bende anlamadım hatta anneme sordum sonda var mı diye yok dedi bi sıkıntı da yaşamadım açıkçası hasta bezi bağlıydı ona bişey yaptım mı haberim de yok 😄
Burcu395 Aycas kesin evet spinal le sezeryan oldum sipinal ignen olur sondan takılır doğumdan sonra cıkarılır hissetmiyosun bile
Serife3304 Aycas evet çok rahattı gerçekten ben de korkuyorum çünkü o olaydan şimdi ikinciye hamileyim inşallah bu doğumumda da öyle olur
Aycas Hastaneye ziyarete gelenlerin yanında çok zor oluyor başka bir ameliyatımdan kötü bir senaryo benim ki umarım tekrarı yaşanmaz hemen kalkabilirim.
Eliff_gny Aycas ycas"#p33291985 evet sonda takılıyor uyusturulduktan sonra uyuşukluk geçince geçmeye yakın oda da sonda çıkartılıyor kendiniz tuvalete gidip geliyorsunuz ilk yürütmeye hemşireler geliyor sonra kendini gidiyorsunuz
Derinmom Aycas spinal aneztezi ile sezeryan oldum ilk kızımda. sonda uyusturmadan taktılar hiç acımadı , çok az bi yanma oldu o kadar. dogumdan aonra da idrar miktarı ölçüldü ve uyusukluk geçtikten sonra çıkardılar sondayı. Genel anestezide sonda takılmıyor diye biliyorum.