gktgmom haftanız erken doğum haftalarında olduğu için ihmal edilecek bir durum değil. 1 hafta var daha randevunuza o zaman. Yine de dikkatli olun hiç belli olmaz ne olup olmayacağı. Ben 34 den beri sancı çekiyorum. Ciğer geliştirici iğne, serum, haplar ile durdurdular 36ya kadar şimdi 37+4deyim arada bir düzenli sancilarım var. Açıklık 1 cm, arada kanama oluyor az bı miktar akıntı ile birlikte. Yarın kontrole acile gideceğim acil doktoru doğum yapmazsan cuma gününe gel demişti. Bakalım açılma vs arttı mı? Şahsen bu durumları da yaşıyor olabilirsiniz. Tedbiri elden bırakmayın ☺️