16+2 den bildiriyorum 6.haftdan beri bulantım ve kusmam devam ediyor asla sizi kötü etkilemek için söylemiyorum.İyi geliyor denen hiçbir yiyecek içecek iyi gelmedi bana asla prilam kullanıyorum o da tam geçirmiyor bekliyorum artık ne zaman geçecek çok yoruldum artık inşallah hepimiz bir an önce atlatırız bu durumu