gulayy0909 Mkbselisa ben yaşadım geçen hafta cuma günü oldum ve akşamına akıntınin içerisinde damar gibi kan geldi ve bir de sabah geldi sonra kesildi
Btm571 Mkbselisa 34 haftalikken altan muayene oldum ebe bir kaç gün kanama leke olabilir dedi benimde bir kaç gün geldi durdu ilişkiden sonrada gelebilir demisti
milaeqq Mkbselisa Ben yaşamadım ama benim bir yakınımın çatı muayenesi sırasında nişanı gelmiş o olabilir mi acaba doktor bir şey demedi mi?
gulayy0909 Mkbselisa benimde öyleydi pembemsi doktor normal dedi 37 haftalikken oldum şuan 38 haftalık olduk
Mkbselisa Btm571 ne bilim doktor akşam sancında başlayabilir deyince korktum ☺️ önceki muayene de böyle olmamıştı
Mkbselisa @“Esen3”#p3329142 ben muayene de değil de muayene sonrasında yaşadım belim ve özel bölgemde çok ağrı oldu oysa kendimi muayene de kasmadım bile
Hatice357 Mkbselisa ben muayene de çok kastım, çok bağırdım ama hiç doktor beni dikkate almadan muayeneye devam etti. 1 cm açılık var dedi, gecesinde ağrılarım başladı şu an da çok agri çekiyorum mahvediyor. Ne zaman geçti ağrınız?
gizemSA Mkbselisa ever evet bende bilememişim bile ozamn noldu falan diye ama aimdj diyorum belki muayene edince nisan geldi 3 gün sonra öyle dogdu
Mkbselisa gizemSA ilk hamileliğimde de yaşamadım doktor ıkıncı çabuk olur acil bir şey olursa gel dedi o yüzden endişe ettim de bekliğim bakalım ☺️
gizemSA Mkbselisa banada ikinci çabuk olur diye korkuttular ama suyum gelmişti gittim tam 24 saat sonra oldu suni sanciyla ve bebek 3 kg idi kesi atmışlardı çok zorlaması o 24 saatlik süreç bilseydim o vakti evde geçirirdim Tabi herkesin bambaşka süreci siz iyi takip edin değilse hastanede o süreci geçirmek çok stresli
Mkbselisa Hatice357 benim saatlik sürdü geçti 3 cm açıklık vardı ve doğum çok yakın iki güne olur dedi dün gerçekleşti doktorun dediği günden sonra 3. Gün doğum yaptım çok şükür ☺️ ama 32 de devlet hastanesinde aynısını yaşadım stajyerdi yapamadı ve 10 gün ağrıdı 🥹