Ozlemslk Merhaba kızlar ;sağ bacağım kasılma gibi değilde belimden başlayıp sağ diz kapağıma kadar ağrıyor resmen . 37+3 deyiz🙈 sabaha kadar ağrıdı🙄 sancı gibi mi derseniz ilk hamileliğim olduğu için çokta anlamıyorum 🙈 kasıklarım zaten sürekli Ağrı içinde gelecek mi ne yapacak bu bebek 🙈🙈
Emira Ozlemslk ayni agri bir haftadir bende de var sag bacagim bazen ustune basamiyorum diz kapagim da agriyo egilip kalkinca ozellikle bende 37 ye giriyorum
zynpftm Ozlemslk ay tam da ben onu sordum kizlara . 37 haftalik hamileyim belim bacagim kasiklarim o kadar agriyor ki dogum sancisimi acaba dedim . Benimkinin cinsiyeti kiz seninkinin ne
Ozlemslk Lesyaa kaç haftalıksın canım.. artık dayanamayacak gibi oluyorum doğsun artık diye zırlayıp duruyorum🙈
Simay1905 Bende de var o agri Ben romitizma oldm sanmistim, sag diz kapagim kalca kemegim uyuyamiorm resmen. Agri sekli sizlama Boyle sanki usutmusumde romitizma agrisi gbi
Tugba07 Ozlemslk ben de 37+4 haftalığım. Uc haftadir o durumdayim. Uyku felan yok. Sanirim süreç bi sekilde ilerliyor.
Emira Ozlemslk nasil guzel gecti hamileligim ama bu son ay artik gercekten yoruldum uykuyu unuttum bacagimdaki agri ywtmezmis gibi benim el bileklerimdede agri basladi😭
Smsk92 Ozlemslk sanırım kalsiyum eksikliğinden kuzum ben de sık sık yaşıyorum aynı durumu bol bol süt içip yoğurt tüketmeye gayret göster bebek son haftalarda en çok kalsiyum alıyor anneden ☺️Sağlıkla kucağına al