ravzanurunannesi Merhaba arkadaşlar 5haftalık hamile olduğumu öğrendim henüz doktora gitmedim için ne yapcağımı bilemiyorum günlük hayatımda da daha düzgün dursun görünüş diye korseli iç çamaşırlar kullanırdım sizce şuan kullansam bebeğe zararı olur mu
babyiscoming_ ravzanurunannesi bence kullanmamalısın belki bir zararı olmaz ama sonuçta rahim büyüme aşamasında, korse baskılayıp büyümesine engel olabilir olabildiğince rahat çamaşırlar tercih etmelisin beli lastikli rahat pantolonlar/etekler
elif475475 ravzanurunannesi şişkinlik hissi olacağı için isteseniz de rahat olmayacak. O yüzden maksimum iki üç hafta sonra zaten isteseniz bile giyilmiyor