Kizlar merhabalar, 14+5. Haftamdayim birkaç gündür aşırı derecede vücut ağrım vardi bu gun atesim de 38 leri buldu ailede digerlerini ölçtüm hepsi 32 33 derece civarindalardi.
Atesten basım ağrıyor ve gözlerim yaniyordu acile gittik kalkıp ateşimi bile olcmeden paroldan baska bisey kullanamazsin dedi basima havlu koyuyorum fakat cektikten 5 dakika sonra yine sikayetlerim ayni sizce ne yapmaliyim