Merhaba. Henüz çok erken biliyorum tabi ki önce sağlıklı olması önemli ama 2 oğlum var istiyorum ki iki meyveyi de tadayim. 2 oğlumda da kese ovaldi. Bunda yuvarlak. Bir yerde okuduğuma gore kese yuvarlaksa kiz diyorlar. Birde bu hamileliğim diğer ikisinden farklı geçiyor. Yorum yapabilecek olan her ikisini de yaşayan var mı aranizda