eylulus 7.ayima geldim simdiye kadar 1 kere tavuk doner yemistim sadece. 2 saattir moralim cok bozuk yattigim yerden tavuk doner dusunup duruyorum esim de sorup duruyor en son dayanamadim soyledim o da her zaman yedigimiz yerden siparis verdi esim hamile iyi pissin icinde mayonez olmasin sos olmasin diye benden daha cok ozendi 🙈 afiyetle yedim ama asermek neymis boyle moralim bile yerine geldi yemezsem catlayacakmisim resmen. Doneri bitirdigim gibi oglusum da uyandi icerde bir hareket var parti resmen. Umarim herhangi bir saglik sorunu yasamadan asermemizi gecirmisizdir🫶🏼 pek guvenmedigim icin cig olabilir vs diye tedirgin oluyordum ama bu sefer karsi koyamadim…
cLearQueen eylulus afiyet olsun… benim de canim aşırı mercimek corbasi cekmissti her yer buram buram mercimek corbasi kokmustu iş yerinde resmen. Ama yiyememistim aklıma geldi 😔 anam olsa yapardı
eylulus momofmychildren nedense bazi seylerde guvenemedim aslinda her zaman yedigimiz seyler ve toksoplazma vs gecirmemisim hic ama riske atmak istemedim alsa o sebepten 2.kez yiyorum daha ama yemezsem sabah edemeyecekmisim sanirim🥹😅
myavocado eylulus 😊 afiyet olsun, iyi pişmesine mayoneze dikkat etmişsiniz zaten ben de 4-5 keredir yedim, hatta bugün de aklımdan geçmişti sonra unuttum, yarın yiyeceğim 😅
eylulus myavocado esim 2 3 kez soyledi sonra ilk ona baktirdim sorun yok diye soyleyince yedim artik kendimi de pimpirik etmek de istemiyorum ama ister istemez oluyor🥹😅