Babycome123321 1 hafta geriden geliyor dedi dokdor ıkı hafta sonra kontrol var dua edin Ins gelişimi durmamıştır detaylı da ki dokdor iyi beslenmemişsin kendine kılo almışsın falan dıye kendımi suçlu hissettirdi çok moralim bozuk tüm gün ağladım
erayinannesi_333 Babycome123321 banada 2 hafta gerilik var dedi ama senin beslenmenle alakalı değil dedi doktorum
LinamAsyam Babycome123321 boşuna ağlamıssın canım biz 32. Haftaya kadar hep iki hafta geriden geldik. Doktorum beni hep 2 hafta gerilik ve ileri olması cok normal diye rahatlattı. Ceviz süt yumurta özellikle yumurta yemene dikkat et. Ağlayıpta bebeği strese sokma normal bir şey 🩷
Sumisali_ Babycome123321 o doktorun dediğini hiç kafanıza takmayın sadece saçlamamış sizinle hiç alakası yok bunun.Kızım da 2 buçuk hafta geriden gelme vardı tek bir doktordan bile öyle birşey duymadım.İnşallah bir daha ki kontrole kadar eşitlenir.Burda okuduğum kadarı ile eşitlenenler var.
Babycome123321 erayinannesi_333 kendi dokdorum da alakası yok sen ne yersen bebek alır senle bır ılgısı yok dedi ama detaylı da hoca modumu mahvetti
erayinannesi_333 Babycome123321 her doktor çok farklı ya ben doktoruma benden mi kaynaklı dediğimde istediğin kadar ye ama senle ilgisi yok bebis minyon demekki demişti. Her kilolu bebek sağlıklı demek değil 3-4 kilo doğup küvezde yatanda var. Benim oğlum 2400 doğmuştu kuvezde yatmamıştı
Babycome123321 huysuz__ kesinlikle öyle o kadar kendımı kötü hissettirdi ki kg ma o kadar laf etti ki 78 kg bu arada
Maviyesil0 LinamAsyam merhaba bebeğimnde bacak boyu iki hafta geriden geliyor şöyle böyle olabilir diyolar insan strese giriyor haliyle beslenmeme daha dikkat ediyorum ama fark zamanla açılacak diye de korkuyorum 😔
Mom_123 LinamAsyam merhaba 24+5 teyim bebeğimin 2 hafta önce detaylı ultrasonda 2 hafta baş ölçülerinin geriden geldiğini öğrendik çapa Perinatolojiyi yönlendirdiler perşembe randevumuz var çok korkuyorum kötü bişey cıkarsa sizde durum ne oldu :(
erayinannesi_333 Babycome123321 hiç kilo almazsa sıkıntı nesguikli sütü tavsiye ederim 30. Haftada içip 1 hafta sonra doktora gittiğimde 125 gram almıştı. 2 hafta sonra kontrole gittiğimde 2 haftada 540 gram aldı. Kilo aldığı için doktorum 2 hafta geriliği sıkıntı olarak görmedi
Babycome123321 Sumisali_ inşallah ıkı hafta sonra kontrol de bakacağız umarım tamamlanır çok şükür sağlığı vs iyi
Zynpkcn Sen o doktoru hic takma valla ben 30dan buyana gerilik vat doktorum senlik sıkıntı degil dedi bebek kilo almak istemiyor sitres yapma dedi sende yapma
Babycome123321 Zynpkcn teşekkür ederim Bde fetal dna yaptır cücelik de olabilir dio kendi doktorum da gerek yok öyle bseye dedi
Zynpkcn Neskuik bende bu hafta her gece iciyorum cuma kontrolde gorcez almadiysa demekki ne yaparsam yapayim almamis olacak o yuzden sitrese gerek yok
Babycome123321 huysuz__ kendi dokdoruö iyi ve açıklama yaptı benle ilgisi olmadığını vs o detaylı doktoru zaten daha gitmem o kadar da övülmüştü yazık aldığı paraya