Fatma6149 21-24 haftalar arası yapılıyor bebeğin bütün organları vs bakılıyor. Bence yaptırın kötü düşünmeyin çekmeyin kötüyü. Yaptırın ki Allah korusun bişey varsa bile bilin ona göre doğumdan sonra belki tedavi yada ilaç vs gerekir bilin benim de haftaya var detaylı ultrason ama içimi çok rahat tutuyorum bişey varsa da vardır illaki çaresi bebeğimi göreceğim için mutluyum