Kızlar oğlum 7 aylık diş eti var ya orda elime ince bi şekil de dişini hissediyorum yani bu çıktı mu oluyor patlamış mı yani dişi kv patlıcak dişi diyor benim de ilk bebeğim tecrübesizim bu konu da yani diş elime geliyor zaten ama ince bi çizgi şeklin de patlamış işte bence