Rabiul İlk bir ay memede kalmak istemesi çok normal. Bu yoruyorsa kundağa sarabilirsin. Beşiğine bırakırken önce popoyu sonra sırtını koyabilirsin. Sonra elini karnına koyup pışpışlaman ve beklemen lazım. Beşiğe havlu ısıtıp koyabilirsin. Sıcaklıktan ayrıldığı için memeyi bırakmak istemiyorlar. Uzmanlar ilk 1 ay emzik pek önermiyor, bir araştır derim. Tabi annesi sensin canım, en iyisini sen bilirsin 💕