NM_mom Tamamen memeden kesmek için erken, nasip olursa 2.5 yaşına kadar emzirmek istiyorum :( Ama artık resmen zulüm oldu, 40 kez uyanıyorum,derin uykuya geçemediğimden artık rüya bile görmüyorum :( Gece bu kadar sık uyanıp bide sabahın 6sında komple uyanınca gün içinde zombi gibi oluyorum… Sadece gece derin uyusun emmek için uyanıp durmasın diye düşünüyorum ama ne yapacağım bilmiyorum 🥲