Kizlar selam benim iki hafta once enfeksiyonum cikti idrarda, iki hafta sonra kendi doktoruma gittim yani dun ( kan uyusmazligi ignesi icin baska hastaneye gitmistim idrar ve kan testi istemisti oradaki doktor) kendi doktorum da kendiliginden gecmez dedi toz bir ilac verdi dedi benim kasiklarimda yanma, agri gibi tuvaletim geldiginde yurumek bile zordu bazen nasil anlatiyim alt tarafimda hep baski sanki spor yapmisim gibi bir aci neyse dedi ki doktorum bu ilaci ic ve parol verdi gunde 2-3 kez icebilirsin ilacin gecirmesi lazim takip et erken dogum riski yaratabilir yani bu agrilar erken dogum belirtisi mi enfeksiyon mu ondan mi boyle soyledi bir haftaya gecmezse gel nst dedi o kadar tribe girdim bugun hep takip eder oldum sanki artiyoe gibi agrilarim offf dun gece ictim ilaci acaba hemen etki mi gostermedi lutfen bana yasayan varsa bir yardim etsin ilk gebeligim nedir ne oluyo bilmiyorum agri mi aci mi sanci mi of iki hafta kendi doktoruma gitmek icin bekledim bir de ben kendimi suclu hissediyorum belki ortada bir sey yok onu bile bilmiyorum yasayan varsa detayli bir anlatabilir mi ben acaba panik mi yapiyorum