Bende 26. Haftadayım çok sürekli hissettiğim söylenemez hatta bazen endişe ediyorum bişey mi oldu diye ama normalmiş günün çoğunu uyuyarak geçiyor bebisler biz hareket ederken onlar sakinleşip uyuyormuş 😅 çok endişeye kapılırsanız ya kahve için ya da bir parça çikolata yiyip sola yatın hareketlenecektir😊