Nazkayra Arkadaşlar 26+2 gebeyim. Pelvis agrisi oluyormus bu haftalarda vajinamin solu kasigima dogru muthis bir aci var . Ama agri degil aci ve yururkem oluyor yasayan varmi
Kumral60 Nazkayra Kimse de yok sanirim ama bende vsr canim gece donerken filan dahs cok hissediyorum aci ve bazen yaniyor gibi bebegimin kafasi otaraftaydi ondan mi oldu diye dusundum simdi yon değiştirdi diger agrilar gecti p agri gecmio.
Nazkayra Kumral60 sen kac haftaliksin canim. Benim normalde yok ama yururken falan muthis canimiz yakiyor