12+6 olarak biliyordum ama 1 hafta önden gidiyormuş bebişim. 13+6 dayim şuan bugün randevum vardı ve doktorum erkek bebek dedi. Bir kızım var ve hamileliğimin başından beri içime hep erkek doğuyordu. Eşim tekrar kız olsun istiyordu. Ama minik bir yakışıklı geliyooor 💙 Rabbim isteyen bütün herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻