Esradr34 Merhabalar adetime 1 gün varken betam 31 çıktı aradan 6 gün geçtikten sonra yine yaptırdım 265 çıktı normal midir?
Esradr34 kalorisizpatates kese gözükür mü en son tahlili pazartesi yapmıştım perşembe günü doktora gidicem
babymommy_ Beta 2000 i geçtikten sonra kese görünüyor vajinal usg ile. Haftaya pazartesi gitseniz sağlıklı ilerlerse görünür Allahın izni ile💜 Esradr34
babymommy_ Yldz-z benim de 1766 iken karından göründü ama doktor nadiren böyle oluyor demişti o nedenle kesin sonuç için pazartesi dedim net görebilmesi için