Betul-1221 ben iki doğumu da suni sancı ile yaptım ilkinde çok zorlanmıştım çünkü ne yapmam gerektiğini bilmediğim için suni sancı vurdukça kendimi kasıp yatıyordum ikinci hamileliğimde devamlı pilates yaptım doğum odasında squat yaptım hareketsiz kalmadım sancı vurdukça burundan nefes alıp yavaşça ağızdan veriyordum ( o panikle annem şunu şöyle yap diyerek bana destek çıkmıştı ) yani yanınızda sakin sizi yönlendirecek biri olursa ve suni sancıya odaklanmayıp sancıyı hissedince doğru nefes egzersizleri uygularsanız doğumunuz çok kolay olur ben bu yöntemle kızımı 15 dk da doğurabilmiştim.