38+5 günlük gelen mucizem 🌸
3 gündür 4 cm açıklığım vardı ve nişanım gelmişti ne kadar merdiven inip çıksam yürüsem bir fayda etmemiş nst için doktora gittiğimde suyunun iyice azaldığını ve bebeğimin nst kötü verdiğini söyleyince hemen yatışım yapıldı suni sancı ile 6 saat sonra bebeğimi normal doğum ile kucağıma aldım biraz kilosu zayıf ama sağlığı yerinde çok şükür 🙏 şimdiden Allah herkese kolay ve güzel doğum nasip etsin 😘