Merhaba kızlar zor hamilelik olsun çok zor doğum olsun saatlerce sancının peşine 9 cm le sezaryene alınmak olsun ağrılar sızılar şükürler olsun geçti gitti oğlumla 2 aylık olduk sizin nasıl gidiyor 8.hafta atak haftası diyorlar fark var mı sizin bebişlerde bizim ki sürekli anne kucağı istiyor ekstra huzursuz sıcaklarda cabası her gün duş aldırmaya çalışıyorum hem ferahlasın hem de sakinleşsin diye sizin nasıl gidiyo uyku eğitimi vereniniz var mı aranızda