Serfgm_11 Limonlukekkk vallahi özellikle ayaktayken yürüyorken bende çok sert ve gergin hissediyorum karnımı. Yürümekte bile zorlanıyorum.
erayinannesi_333 Limonlukekkk sertleşme çok yok ama aşırı hareketli artık canım aciyor sizde de öyle mi ?
huzunluponcik Ayliz010 o ağrı bende var yürüyemiyorum adım atmak guc geliyor sizde de öyle mi alt tarafta çok fazla 🥲
Dnznrgz Limonlukekkk karnimin asiri gerginliginin yaninda beni kaburgamin ağrısı bitirdi sag taraf otursam batiyor yatsam batiyor ayagi hep o taraflarda gece uyandigimda agridan sagdan sola zor dönüyorum 🥲
Yellowwolf Limonlukekkk Sağ kaburga ağrım çok var özellikle uzanırken bir sola uzanabiliyorum, gece uyurken zorlanıyorum..🥲
eozlem 34′e girdim dün. İnanılmaz derecede hareketli. Yürürken karnım taş gibi oluyor ve hemen ayaklarım şişiyor. Yemek yemek, su içmek işkence oldu. Bikini bölgem sanki dayak yemişim gibi ağrıyor adım atarken. Bende durumlar bu şekilde
refran Sıcaklarla mücadele, nefes almada güçlük benim en zorlandıklarım. Arada karnımda sertleşme, bebiş hareketlerinin sertliğinden kaynaklı acı duyuyorum. Sürekli gün sayıyorum geçmiyor günler 🥹
Kardelen120o Limonlukekkk 33+ 5 icerde resmen organlarimın yerini degistiriyo 2 gun harketleri azdı ama bugun masallah içimde savas cikarıyo kızim 😁😁