mlsamerve 18+3 birden bire kese patlama sonucu sonrasında ani kanamam nedeni ile mecburi doğum yaptım sebebi yok 3 gündür yastayım benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu 🥺
sltn2686 mlsamerve çok geçmiş olsun benimde bir düşüğüm olmuştu zor oluyor ama geçiyor :( şuan 15.haftalıgım her günüm korku stres
Freefam mlsamerve allah sabir versin ben de farkli nedenden dolayi 23 haftalik dogum yapmak zorunda kalmistim cok zor biliyorum ama gececek hafifleyecek tekrar hamile klacaksin
Kus95 15 haftalıkken yaşadım aynı şeyi Allah yardımcın olsun çok zor bi durum o zamanları hatırlamak bile istemiyorum çok zor atlattım kabullenemedim başlarda ama zamanla geçiyor alışıyorsun Rabbim yardımcın olsun
Bsrrgl sltn2686 lütfen öyle yapmayın o korku stres bebeğe zaten zarar ama sizede çok zarar veriyor farkında olmadan o üzüntülü günleri unutmaya çalışın .
fatmakyn myavocado ay Allah sabırlar versin canım benim haftalığı algılayamadım 😢bu sabah hürmetine Rabbim kucağını tekrar doldursun gönlüne göre versin
Minikmucizem21 mlsamerve Çok geçmiş olsun 🥹 rabbim sabır versin ne diyeceğimi inan bilmiyorum 😭 çok üzgünüm…
Pamuk mlsamerve Bende 17. Haftada aniden doğum yaptım sizi çok iyi anlıyorum. Rahim ağzı yetmezliği varmış tekrar gebe kalıp serklaj yaptırdım. Oğlumu kucağıma aldım şükür. Rahim ağzı yetmezliği ve enfeksiyondan olma ihtimali çok yüksek.
Nurtanesi89 Pamuk canım kaçıncı haftanda serklaj oldun. Ben şuan 9 haftalığım doktor 13 haftadan sonra atıcam dedi. Bebek gelişimini tamamlasın ense kalınlığını göreyim ondan sonra dikiş dedi. Kaçıncı haftanda oğluşunu kucağına aldın.
Nurtanesi89 mlsamerve seni o kadar iyi anlıyorum ki aynı şeyi 21. Haftada yaşadım. Rabbim öyle acı kimselere yaşatmasın. Bir daha ki gebeliğin de Rahim ağzına dikiş attıracaksın demişlerdi bana seninde öyle olacaktır 😥
Pamuk Nurtanesi89 12 13 hafta arası oldum. 33+4te doğum yaptım.Enfeksiyon kesemi delmiş.Sukur bir sıkıntı yaşamadık.
Nurtanesi89 Pamuk bana da enfeksiyon olmaması için un hiç tüketme dedi. Meyve de de şeker varmış hiç meyve yemeyeceksin dedi. Şeker enfeksiyonu tetikliyormuş. İnşallah bizde o haftaları görebiliriz 🥹