Saat 4 ten beri içim sıkıntılı vücudum titriyor sürekli halsizim kafam kalkmıyor vücudum tutmuyor iştahım zaten yok tansiyondur dedim yattım 9-5 ti çünkü sonra biraz kestirdim uyandım dahada kötü olmaya başladım kalbim sıkıntılı sıkışıyor sürekli bi daha çarpmaya başladı her an ölecekmişim gibi hissetmeye başladım yüzüme falan su tuttum derin nefes aldım biraz daha iyiyim ama ilaç tedavisi almıştım iyiydim bayadır hamilelikte yine başladı aklımda sürekli ölüm ve ölecekmişim gibi hissediyorum sürekli öyle hissettiriyor kalbim gebelikte ilaç alınıyor mu nasıl kurtulucam bu illetten ya hayatımı zehir ediyor ölümden niye bu kadar çok korkuyorum bilmiyorum elbet bir gün öleceğiz ama bunu kabul edemiyorum tövbe haşa