drnalyna61 ilk gebeliğim, doğum tecrübem, uzmanlığım yok, sadece kendi fikrimiz
belirteceğim bu konuda. Benim de öncelikli isteğim normal doğum yapmak, bir sıkıntı olmadıkça da normal doğum şeklinde ilerliyor doktorum da. Ama dediğiniz gibi küçük de olsa bir risk, ihtimal görür söylerse ben asla riske atmam. Doktorun, küçük de olsa şöyle bir risk olabilir dediği durumda normal doğum diye ısrar etmeyi ben anlamsız buluyorum. Allah korusun normal doğum ısrarı sebebi ile herhangi bir komplikasyon olsa vicdani olarak mahfeder insanı 😔 dediğim gibi sadece kendi fikrim 🙏hangisini seçerseniz umarım hem sizin hem bebek için en hayırlısı o olur, sağlık ile, kolaylık ile kavuşursunuz 🧿🧿