Merhaba anneler bende naçizane hastane çantamı paylaşmak istedim. İnşallah faydası olur 🐣 Ben 35+4 üm daha önce yapıcaktım ama bu vakte kaldı siz daha erken yapın. Ben 30. Haftada yapıcaktım ama gün güne eklendi. Ağırlaştım arada karnıma sancı giriyor korktum yapıverdim 😂
Bebek için:
Hemşireye verilecek:
9’lu takım ( zıbın,alt-üst,eldiven,şapka,çorap,ağız mendili,battaniyesi)
1 adet bez
Yedekler:
10’lu isimli çekim kıyafeti+1 adet bez(içinde battaniyesi var) (Takım içinde 1 tulum ve 1 adet üst takım var)
5’li takım+1 adet bez
1 adet müslin örtü
1 adet ağız mendili
10 adet bez
1 adet alt açma örtüsü
Pişik kremi
1 paket ıslak mendil
1 adet biberon
Kirliler için bez poşet
Anne için:
2 adet elbise gecelik (mavi ve beyaz)
1 adet çekim lohusalık
2 adet emzirme sütyeni
2 adet lohusa kilodu
1 adet çorap
Lohusa tacı(kırmızı)
Çekim tacı(incili)
Çekim terliği
4 adet göğüs pedi
1 paket depend (9’lu)
Makyaj çantası
Elektrikli fön tarağı
Tarak
Dış fırçası
Deodorant
Hastane çıkış elbisesi
Takı yastığı
Puset
Puset örtüsü
Doğumum 15 Ağustosta sezeryan olacağım çantamı bu şekilde hazırladım. Göğüs pompası daha almadım duruma göre doğumdan sonra alacağım. Emzik evde var yanıma almak istemedim hemen emzik verme taraftarı değilim.
Evimiz hastaneye 5 dk mesafede eksik olursa gidip anında alınır. Ben buradaki hastane çantalarını harmanlayarak hazırladım eksik size göre tabi ki vardır ama benim için yeterli.
Hastanede 2 gece kalacağım+doğumun ertesi günü çekim de olacak. Yanıma ekstra kağıt havlu ve ıslak mendil alabilirim.
Yardımcı olduysam ne mutlu bana 🌼