Papatya-1234 yorumları okudum da herkes MaşAllah erken öğrenmiş ben 11 haftalıktan başladım her doktora gittiğimde sordum göstermiyor kendini ya bacakları ile kapatıyor yada bacak üstüne bacak atıyor öyle üzülüyorum bazn de sinir oluyorum neden böyle yapıyor 😅😅 bakalım bu sefer 2 hafta sonra gel dedi 15 haftalık olacağız inşAllah bu sefer net gösterir