Lavin___ başedemiyorum benim de aynı 24+3 haftalığım bayadır böyle ayak bileklerim çok şişiyor basıyorum parmağımla içine çökük kalıyor öyle. Dr tuzu kes ded bol su iç dedi tuzu kestim su da içiyorum ama bilmiyorum yeterli gelmiyor sanırım 2.5 lt anca içebiliyorum su. Daha şimdiden böyleyim biraz daha sonra nolcak bilmiyorum 🙈