Esrayusuf kahverengi lekelenme , pembemsi akıntı ve kanama hiçbir haftada normal değildir. Bazı kişilerde bu yerleşme kanaması olarak adlandırılsa da bazı kişilerde düşük tehlikesidir. Beklemeden doktora görünün. Benim de başıma geldiği için söylüyorum düşük tehlikem yoktu ama koruma tedavisi başladı doktorum ve bu tip durumlarda direk doktora gelmemi söyledi pzartesiyi beklemeyin derim