2 ay daha nasıl dayanacağım yauuuvv.. sizde öylemisiniz veya öylemiydiniz? Biraz yürüsem karnım sertleşiyor, vajinamda sızı.. sürekli çişim var gidiyorum azıcık. (Enfeksiyon vs yok). Birde önceden çok hareketliydi ne zaman 30 olduk hareketler azaldı, daha doğrusu şiddeti azaldı. Bilemiyorum normal mi gidiyor herşey sizlerde durum nedir gebeş dostlarım 🫠😮💨