Kızlar selam daha önce de yazmıştım belki görmüşsünüzdür 34+3 haftalık hamileyim yüklemede şeker çıkmamıştı ama sonra bebeğim iri olduğu için doktor dikkat et şekerini ölç falan demişti genel olarak iyi gidiyor şekerim ama o açlık ve 1. Saat ölç dedi ben de geçen canım çok istediği için sade dondurma yedim 2 top ilk saatini ölçtüm 100 lerde geldi merakımdan 2. Saati ölçtüm daha yüksek geldi 2. Saatin sınırı ne acaba ya da artık ölçmem mi gerekiyor pazartesi kontrolüm var ama o zamana kadar dayanamadım size sorayım dedim