Mervekus2402 Bebeğim 24 günlük ve doğduğundan beri çok kaka yapıyor bu normal mi. Her emzirmeden sonra kaka yapıyor. Hatta bazen değiştiriyorum yine yapıyor. Normal mi bu
Fundaaaaa Mervekus2402 normal hatta çok iyi bir şey doyduğunu sütünüzün yaradığını gösteriyor bu. 40’ından sonra düzeliyor.
Yusufun_Annesi22 Normal 10 defa bile yapabiliyorlar ama alerjikde olabilir benim oğlumun süt ürünleri alerjisi varmış o yüzden de çok yapardı birde mukuslu kaka yapardı
Mervekus2402 Yusufun_Annesi22 pütürlü kaka yapıyor hep. Normal demişlerdi pütürlü için ama. Süt alerjisi nasıl oluyor