Zozan73
Bende 12+2 günlük gebegim Çarşamba gecesi biraz akıntı oldu çok değil sonrA hiç gelmedi on dan sonra dün gece Yine az bir miktar geldi hemen acile gittim önce Altan muayene ettiler kanaman Yok dedi sonrA ultrasona verdiler begimide gördüm kalp atımınıda normaldir dedi doktor yerleşme kanaması olabilir dedi dinlen ve kendini fazla yorma dedi bence sende hemen bir hastaneye git bebeğin daha küçük bende ilk gebeliğimde 6 haftalıktı kanamam oldu bebeğimi kaybettim