Arkadaşlar bana araştırma hastanesi 3lü tarama için randevuyu 21.haftama verdi nette bakınca 15-18 arası yapılması öneriliyor. Farklı bi hastanede bana uygun tarihler arasında boşluk varsa eğer yaptırabilir miyim yoksa hazırda randevum varken verilmez mi? Birde 15-18 arası yapılması önemli mi.