Duyguerer
Günaydın hamişler 🥰 29+6 haftalığız prensesimle 😍 sol kasığımda şişlik hissediyorum ve iki gün önce de idrar yolu enfeksiyonum oldugunu öğrendim. Ama sık wc gitmekten başka şikayetim yoktu. sağlık ocağı doktoru kontrolünde cıktı. Aksef 500 mg antibiyotik verdi. Cok fazla enfeksiyon dedi. Bu şişlik falan beni korkutuyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Sadece sol kasığım şiş.