Selam kızlar 4 ay önce dış gebelik geçirdim iğneyle sonlandırıldı.2 hafta önce rahim filmi çekildim ve sağ tüpüm tıkalı çıktı.Şimdi benim tekrar dış gebelik geçirmemem için illa soldan mı yumurtlamam lazım sol tüpün yumurtayı yakalayabilmesi için sağdan da yumurtlarsam sol tüpün yakalama ihtimali varmıdır ?