Hnfeshnn Cicegiburnunda canımm doktora bağlı o. Bazı doktor kemik yapısından bile anlıyor cinsiyetini. Kimisi de anlıyor ama 16 hafta olana kadar söylemiyor. Çünkü 12. Haftada doktor anlayabilir cinsiyet gayet normal:)
Cicegiburnunda Hnfeshnn valla benim doktor da hemen soyledi 12. Haftada öyle diyorsan oyledir benim ilk gebeligim hic bilgim yok tesekkur ederim ilgin icin 😍😍😍
Selvidaglar Ben de 11+4 üm bugün ikili testimi yaptı doktor cinsiyeti de hem söyledi hem pipiyi gösterdi 🙈 Allah bebeklerimize bizlere sağlık versin insallah
Cicegiburnunda Seymasel68 yani her doktor söylemiyor diyorlar 16 hafta olmadan bizimki onlardan degildi😅