Zmom Gokkusagi53 Prima düşünüyorum. İlerde bizi zorlarsa değiştiremem diye şuan ikilemdeyim. Ama maddi yönden yok biz alırız problem yok diyorsanız elbette prima enn iyisii
Myrtle Gokkusagi53 sleppy almistim hastanede hediye sleppy verdi. Onlar bitince molfixe gectim. Cunku sizdirdi hep. Molfixden memnunum devam ediyorum.
Zmom Gokkusagi53 niye ikilemdesiniz en iyi bez zaten prima. Hem kullanıyormuşsunuz da daha iyi bilmeniz lazım. Diğer markalarla kıyaslanamaz (bence)
esty35 Yavrumveben biz aldık ama 1 numara bize çok büyük geldi ona dikkat ederek alın derim biraz geniş bir bez Molfix
sulegizemb Nuraytmn goon feci pişik yaptı malesef bizde bence ilk doğduğunda direkt prima premium soft alın ilerleyen zamanlarda geçersiniz goona
Fundabg Bende prima aldım 1 paket . Riske girmemek için stok yapamıyoruz. Ablamın çocuklarına prima pişik yapmış tedirginim o yüzden
Nagis2108 Fundabg aynen banada ablam öyle söyledi prima yeni doğanda pişik yapmış her bebeğe uymuyormuş bende bir paket bebem natural aldım deniycem bakalım bebeğim rahat ederse onunla devam ederim hem uygun hem bitkisel hemde türk malı
bebikylmz Zmom primanın içinde katkı maddesi olduğu için. Her bebeğin cildine iyi gelmiyor. Bende ilk bebeğime kullanamadım molfix ile devam etmiştim.
Lagertha_ Zmom neye göre? Kime göre? Pahalı diye herkes tutturmuş prima. Ben denedim hem pişik yaptı hem poposuna yapıştı. İçeriğinde de bir çok kansorejen madde var
ggmom Zmom Prima mi en iyi bez:) neye göre mesela içeriği en katkılı olan bez Prima yıllardır sadece adı var bebeğin cildine de ailenin cebine de zarar ilk üç ay bebeland kullandim 0 katkili ve bebeğim bir kere bile pişik olmadı daha sonra baby turco sleepy karisik kullandim tavsiye ederim @Gokkusagi53
Fundabg Gokkusagi53 sanmam sonrasında molfix kullandık dedi. Aynı ıslak mendili kullandı hep . Siz hangi mendili kullanacaksınız
busraburakefe Baby turco kullandım gayet iyiydi sleepy de fena değil. Benim kriterim boyalı ve parfümlü olmaması. Çünkü insan poposunda boyanın parfümün ne işi var kimyasal maddeler sonuçta