Merhaba sevgili ablalar kardeşler ben 33 yaşında bir kızım ve düğünüme az kaldı , benim size sormak istediğim şey ise, ben 33 yaşında ve 157 boyunda 64 kilodayım sizce hamile kalabilirmiyim , yada zayıflamak için ne yapmalıyım saygılarımla selamlıyorum hepinizi