hatta 11+4 😀 bugün randevumuz vardı doktor cinsiyet tahmini yapar diye umuyorduk. ama tahminden çok daha öte konuştu kesinlikle erkek diyor, erkek istiyorduk zaten ama bu kadar erken zamanda bu kadar net konuşması ilgimi çekti. benim gibi erken öğrenen ve doğru sonuç alan var mı merak ettim