Arkadaşlar merhaba. Ben devlette 3lü tarama yaptırdım ama sonucu e nabızdan görürsün demişti göremiyorum. Küçük bi şehrin küçük bi ilçesinde yaşıyorum başka bir ilçede vardı doktor sonucu almaya da gidemedim bi türlü. E nabızdan sonucu ‘PDF olarak bakın’ yazıyo ama bulamadım. Yardımcı olabilecek var mı.