Zehramom insaallah kuzum sagsalim alalim benim 2.hamileligim hic boyle olmadin gayet guzel gecmisti 13 yasinda oglum var ama bu baya sorunlu kanamam bu anda basladi kirmizi sekilde agri yok hemen gittik doktora ped dolmustu yani okadar cok oluyo bakti doktor kese etrafinda iki yerde kanama var dedii ve cogu icerde göl gibi olmus dedii ozamandan buyana tedvi altindayim 8 aya kadar kontrol altinda olcam hep canim is yok temzlik yok yaticam hep bide yemek yapmak oda mecburi yani canim