Kızlar doğumdan önce bebeğimi hastalıklardan mikroplardan korumak birazda kafamı dinlemek adına bazı paylaşımlar yapmayı düşünüyorum mesela yenidoğan ziyaretine gelmeden önce arayın, bebeği kucağınıza alıp öpmeyin, parfüm sıkmayın , hastaysanız gelmeyin gibi sizce ayıp olur mu yoksa mantıklı mı?😆