Zmom Altın biriktiriyorum bankadaki kasamızda. Düğündeki takılar+50 gram mehirim vardı. Eşim tamamladı bana olan mehir borcunu, ben de yaz tatiline kadar her ay 10 gram bilezik attım kasaya. Bebiş doğunca araba alacağız nasipse. En iyisi fiziki altın, başka bir şey bilmem ben. 😀