Anneler merhabalar , ben gebeliğin 15.haftasındayım ikili üçlü testlerin artık çok güvenilirliği kalmadığı için yaptırmak istemedim detaylı ultrason yaptıracağım , ama bu fetal dna testi kafamı karıştırıyor sanki herkes yaptırıyor da ben kalmış gibi hissediyorum fikirlerinizi merak ettim sizler ne yaptınız